222

  • ΕΡΓΟΣΕ
  • Ολύμπια Οδός
  • Διάβρωση ακτών
  • Σχέδιο πόλεως
  • Αποχετευτικό Αιγιαλείας
  • Αρχαίο θέατρο Αιγείρας 1
  • Αρχαίο θέατρο Αιγείρας 2
  • Αρθρογραφία
  • Βιολογικός Ακράτας
  • Αποχετευτικό
  • ΣΧΟΑΠ Αιγείρας...
  • Θολοπόταμος...
  • 17η Επαρχιακή οδός
  • Γυμνάσιο Αιγείρας
  • Δημοτικό Σχ. Αιγείρας
  • XYTA «Αίγειρας»...
  • Art εμείς... Μια αξιοζήλευτη προσπάθεια !

    Εικαστικές παρεμβάσεις από την Ειρήνη Σμυρναίου, στην Παραλία Πορρωβίτσας....

    Με αφορμή την παρουσίαση από το site του "Φ" των εικαστικών παρεμβάσεων στην Πορρωβίτσα, η δημιουργός τους κυρία Ειρήνη Σμυρναίου, μας έστειλε την παρακάτω επιστολή.
    20-11-12 Καλησπέρα σας,
    Κε Βασιλόπουλε, ευχαριστώ πολύ που προωθήσατε τις φωτογραφίες που σας έστειλα με τα project της Αrt'εμείς που ως τώρα έχω ολοκληρώσει.
    Με αφορμή την πολύ ευγενική απάντηση του Κυρίου Κ. Ρόζου σας αποστέλλω λίγα περισσότερα στοιχεία όπως προτείνατε και σας ευχαριστώ θερμά για το σχολιασμό.
    H Art'εμείς είναι μια προσπάθεια να κάνω παράλληλα με ό,τι μπορώ καλύτερο για τον εαυτό μου ό,τι μπορώ καλύτερο και για το περιβάλλον μου.
    Ο Κος Βασιλόπουλος μου συστήθηκε - σχεδόν ένα μήνα πριν - μια μέρα κι ενώ ζωγράφιζα ένα παγκάκι και από τότε, με ενθουσιασμό προσπαθεί να προωθήσει την προσπάθειά μου και να αναδείξει τη δουλειά μου και του είμαι ευγνώμων. Αναγνωρίζω σε αυτό και το καλό που προσπαθεί να κάνει για την κοινότητα ως πρόεδρος του πολιτιστικού συλλόγου της Πορρωβίτσας και αυτό σαφώς είναι η προτεραιότητα και το τιμά.
    Προσωπικά δε με ενδιαφέρει η προβολή του προσώπου μου αλλά της δουλειάς μου και στη συγκεκριμένη περίπτωση της εικαστικής για να φτάσω στο επιθυμητό αποτέλεσμα που εκφράζω ως ευχή παρακάτω. Σας αποστέλλω μια παρουσίαση που μου έκανε ο Ελεύθερος Τύπος δυο χρόνια πριν. Ίσως είναι ένας τρόπος για να συστηθώ αλλά και να αναφέρω ότι έχω προσεγγίσει δειλά και τον αθλητικό/ναυτικό όμιλο Κρυονερίου κι έχω ενημερώσει ότι θα μπορούσα να διδάξω ιστιοσανίδα (windsurfing), μακάρι να βρεθεί εξοπλισμός και να γίνει και αυτό. Αλλά ας μείνουμε στα επί του παρόντος.
    Ευχή μου είναι να οργανώσω σε συνεργασία με τον δήμο Αιγιαλείας ένα ανοιχτό μη κερδοσκοπικό κέντρο για παιδιά αλλά κι ενήλικες, όπου οι δραστηριότητες να είναι δημιουργικές.
    Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα θέλω να προσεγγίζει τη γνώση του ατόμου ως προς τον εαυτό του αλλά και ως προς το περιβάλλον(δραστηριότητες σε στεγασμένο χώρο αλλά και στο ύπαιθρο). Θέλω να δημιουργήσω έναν χώρο όπου θα καλλιεργείται η φαντασία και η γνώση αλλά και θα ενθαρρύνεται η σωματική δράση σε φυσικό περιβάλλον.
    Παράλληλα με τις εικαστικές παρεμβάσεις που είδατε στις φωτογραφίες μαζεύω άπειρα σκουπίδια. Το έκανα στη Hawaii, στην Πάρο γιατί όχι κι εδώ; Εκεί είχα παρέα, είχαμε οργανωθεί, εδώ δεν έχω. Δεν ντρέπομαι όταν με βλέπουν, αυτοί θα πρεπε να ντρέπονται που βλέπουν τα σκουπίδια και τα αφήνουν εκεί. Νομίζω πως η τέχνη και η καλαισθησία γενικότερα που αφορά το ύπαιθρο (εκεί έγκειται και η δύναμη της street art που προσπαθώ να κάνω) πέρα των άλλων ενισχύει την περιβαλλοντική επαγρύπνηση και διευρύνει την αντίληψη του ανθρώπου για τα "όρια" αυτού που τον περιβάλλει.
    Σκοπός μου είναι λοιπόν να παρουσιάσω απτούς, αισιόδοξους τρόπους προσέγγισης της τέχνης αλλά και των ψηφιακών τεχνών (αν έχουμε πρόσβαση σε Η/Υ) και να δημιουργήσω ένα διαφορετικό τρόπο κοινωνικής αντίληψης ως προς αυτά. Θέλω να ευαισθητοποιήσω σε μικρούς αλλά και μεγάλους μέσα από βιωματικές δραστηριότητες περιβαλλοντική επαγρύπνηση και να ενισχύσω την κοινωνική τους νοημοσύνη.
    Ευχή επίσης είναι να ενθαρρύνω και άτομα με ειδικές ανάγκες και η λειτουργία του κέντρου να είναι συνδεδεμένη με την τοπική κοινωνία και τις υπηρεσίες αυτές.
    Σας ευχαριστώ που ήδη ενισχύετε την προσπάθεια μου αυτή ο καθένας σας με τον δικό του τρόπο ως τώρα. Μου δίνετε δύναμη για να συνεχίσω.
    Καλό σας βράδυ.
    Με εκτίμηση,
    Ειρήνη Σμυρναίου

    ανατολικα του κριου

    ανατολικα του κριου
    Στα όρια της Αιγείρας δεν λειτουργεί κανένας ΧΥΤΑ.- Το «πρόβλημα», φυσικά, δεν είναι τωρινό... Περί τα μέσα της δεκαετίας τού 1990, ξεκίνησαν οι διεργασίες μέσω του Συμβουλίου Περιοχής για τη δημιουργία ΧΥΤΑ στην περιοχή ΚΑΚΗ ΧΟΥΝΗ Αμπελοκήπων της κοινότητας Χρυσαμπέλων. Κατόπιν ήρθε ο «Καποδίστριας» και στο νέο αυτοδιοικητικό περιβάλλον της Αχαΐας, άρχισε ο συντονισμός του μεγαλόπνοου(!) προγράμματος «διαχείρισης απορριμμάτων»… Τέσσερις ΧΥΤΑ στην Αχαΐα… Κακή Χούνη, Παπανικολού, Ξερόλακα, Φλόκα. Μα που είναι αυτές οι περιοχές, θα αναρωτηθεί κάποιος. Μόνο στην Κακή Χούνη γνωρίζω ότι είναι ο ΧΥΤΑ Αιγείρας… Η εξήγηση που μπορεί να δοθεί σε αυτό, είναι ότι η τότε Δημοτική αρχή θεώρησε ότι η ονομασία «ΧΥΤΑ Αιγείρας» θα είναι ένα ισχυρό "brand name" για την αναγνωρισιμότητα της περιοχής – ισχυρότερο ίσως και από αυτό του Αρχαίου θεάτρου Αιγείρας...! Φυσικά, κανείς άλλος στην Αχαΐα, δεν ακολούθησε το σκεπτικό αυτό, αφού η Παπανικολού δεν ονομάστηκε ΧΥΤΑ Συμπολιτείας (Ροδοδάφνης), η Ξερόλακα δεν ονομάστηκε ΧΥΤΑ Πατρών, του Φλόκα δεν ονομάστηκε ΧΥΤΑ Ωλενίας, ο ΧΥΤΑ Φυλής δεν ονομάστηκε ΧΥΤΑ Αθηνών κλπ κλπ...11 ΜΑΪΟΥ 2017

    νεο